Jak postupovat, když....

Obdrželi jste od nás zásilku s objednaným zbožím a je s ní něco špatně?

 

1. Zásilka dorazila poškozená i když je její přepravní obal nepoškozen?

2. Obsah zásilky není přesně podle Vaší objednávky?

3. Zboží nesplnilo Vaše očekávání a chcete jej vrátit?

 

 

1. Zásilka dorazila poškozená i když je její přepravní obal nepoškozen?

  • V první řadě je toto nutné nahlásit u samotného přepravce, který Vám zásilku doručil. Z pravidla je k tomu potřeba doložit kompletní obal i vnitřní výstelku zásilky, která zboží chrání před poškozením. Někdy stačí přepravci doložit pouze fotografie: přepravního štítku, poškozeného výrobku, balíku ze všech stran, způsobu zabalení a vnitřní výstelky.
  • Následně prosím informujte i nás, telefonicky na číslo 602183201 nebo e-mailem na filip.kudrnac@domacipotreby.cz - na tento e-mail nám prosím zašlete výše uvedené fotografie a připojte k nim ještě číslo faktury či objednávky.
  • Poté Vás, v co možná nejkratším termínu, budeme kontaktovat a domluvíme další postup tak, abyste co nejdříve měli u sebe požadované výrobky v bezvadném stavu.

 

 

2. Obsah zásilky není přesně podle Vaší objednávky?

  • V tom případě se pravděpodobně u nás stala nějaká chyba.
  • Informujte nás telefonicky na číslo 602183201 nebo e-mailem na filip.kudrnac@domacipotreby.cz, sdělete nám číslo faktury či objednávky a my vše prověříme, zkontrolujeme a co nejrychleji vyřešíme.

 

 

3. Zboží nesplnilo Vaše očekávání a chcete jej vrátit?

  • Můžete od kupní smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě do 14-ti dnů od obdržení zboží. Pro odstoupení postupujte dle pokynů uvedených na této straně - Odstoupení od smlouvy.