Ekologie je pro nás důležitá

Vařte doma z domácích těstovin

Infocentrum

Na této stránce najdete veškeré potřebné informace, které potřebujete pro uskutečnění nákupu na našich stránkách.

 

Dodací lhůty

Jelikož máme veškeré nabízené zboží na naší prodejně a z ní je zboží i expedováno pro e-shop, tak bývají veškeré objednávky běžně vyřízeny tentýž nebo následující den. Expedice z prodejny probíhá denně po 13:00, předáním zásilek přepravci, který by je měl následující pracovní den doručovat našim zákazníkům. Jediná společnost PPL si zboží vyzvedává již v dopoledních hodinách (kolem 11:00).

  • Osobní odběr - zboží bývá na prodejně zpravidla připraveno během několika desítek minut maximálně několika hodin.
  • WE|DO, Česká pošta, DPD, DPD Parcel shop - předáváme přepravci každý pracovní den po 13:00. Veškeré objednávky přijaté do 10:00 se snažíme odeslat ještě tentýž den.
  • PPL - předáváme přepravci každý pracovní den do 11:00. Veškeré objednávky bývají předány den po obdržení objednávky.

 

Základní rady jak postupovat při reklamaci

  1. Opět se seznámit s Reklamačním řádem.
  2. Připravit si číslo faktury.
  3. Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Popište nám vzniklý problém, popřípadě připojte fotografie vady na výrobku. Na základě těchto informací vyhodnotíme situaci a sdělíme Vám způsob řešení, popřípadě s Vámi domluvíme vyzvednutí výrobku nebo pouze vadné části (výrobek musí být řádně připraven a zabalen k přepravě - viz. pokyny níže) na Vámi uvedené adrese nebo Vám zašleme rovnou vadnou část, bez zasílání celého vadného výrobku na naší adresu.
  4. Pro případnou korespondenci VYUŽÍVEJTE VŽDY KORESPONDENČNÍ ADRESU - Domácí potřeby KUDRNÁČ, Bruselská 442/1, Praha 2 - Vinohrady, 120 00!

 

Jak správně připravit výrobek k přepravě?

Při balení výrobku je zapotřebí vzít v úvahu rizika možného poškození spojená s přepravou a tomu musí být přizpůsoben i přepravní obal. Výrobek není možné předávat do přepravy bez papírového obalu (zabalený pouze ve strečové folii). Také výrobek nezasílejte pouze v původním obalu, ten je součástí výrobku a jeho poškození (i jen umístěním přepravních štítků) může být komplikací např. při řešení odstoupení od smlouvy.