Ekologie je pro nás důležitá

Vařte doma z domácích těstovin

Reklamace

 Základní rady jak postupovat při reklamaci

  1. Opět se seznámit s Reklamačním řádem.
  2. Připravit si číslo faktury nebo objednávky.
  3. Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Popište nám vzniklý problém, popřípadě připojte fotografie vady na výrobku. Na základě těchto informací vyhodnotíme situaci a sdělíme Vám způsob řešení, popřípadě s Vámi domluvíme vyzvednutí výrobku nebo pouze vadné části (výrobek musí být řádně připraven a zabalen k přepravě - viz. pokyny níže) na vámi uvedené adrese nebo Vám zašleme rovnou vadnou část, bez zasílání celého vadného výrobku na naší adresu.
  4. Pro případnou korespondenci VYUŽÍVEJTE VŽDY JAKO KORESPONDENČNÍ ADRESU POUZE ADRESU PRODEJNY - Domácí potřeby KUDRNÁČ, Bruselská 442/1, Praha 2 - Vinohrady, 120 00!

 

Jak správně připravit výrobek k přepravě?

Při balení výrobku je zapotřebí vzít v úvahu rizika možného poškození spojená s přepravou a tomu musí být přizpůsoben i přepravní obal. Výrobek není možné předávat do přepravy bez papírového obalu (zabalený pouze ve strečové folii). Také výrobek nezasílejte pouze v původním obalu, ten je součástí výrobku a jeho poškození (i jen umístěním přepravních štítků) může být komplikací např. při řešení odstoupení od smlouvy.