Vše co potřebujete vědět

Na této stránce najdete veškeré potřebné informace, které potřebujete pro uskutečnění nákupu na našich stránkách.

 

Dodací lhůty

Jelikož máme veškeré nabízené zboží na naší prodejně a z ní je zboží i expedováno pro e-shop, tak bývají veškeré objednávky běžně vyřízeny tentýž  nebo následující den. Expedice z prodejny probíhá denně ve 12:00, předáním zásilek přepravci, který by je měl následující pracovní den doručovat našim zákazníkům. Jediná společnost PPL si zboží vyzvedává v odpoledních hodinách (kolem 16:00). Ve výjimečných případech se může stát, že zboží bude nutné převést na prodejnu z našeho externího skladu, z něhož zboží operativně doplňujeme (nejpozději do druhého dne).

  • Osobní odběr - zboží bývá na prodejně zpravidla připraveno během několika minut maximálně hodin
  • Uloženka, Česká pošta, DPD, DPD Parcel shop - předáváme přepravci každý pracovní den ve 12:00. Veškeré objednávky přijaté do 10:00 se snažíme odeslat ještě tentýž den.
  • PPL - předáváme přepravci každý pracovní den po 16:00. Veškeré objednávky přijaté do 14:00 se snažíme odeslat také ve stejný den.

 

Základní rady jak postupovat při reklamaci

  1. Opět se seznámit s Reklamačním řádem
  2. Připravit si číslo faktury.
  3. Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Popište nám vzniklý problém, popřípadě připojte fotografie vady na výrobku. Na základě těchto informací vyhodnotíme situaci a sdělíme Vám způsob řešení, popřípadě s Vámi domluvíme vyzvednutí výrobku nebo pouze vadné části (výrobek busí být řádně připraven a zabalen k přepravě - viz. pokyny níže) na vámi uvedené adrese nebo Vám zašleme rovnou vadnou část, bez zasílání celého vadného výrobku na naší adresu.
  4. Pro případnou korespondenci VYUŽÍVEJTE VŽDY JAKO KORESPONDENČNÍ ADRESU POUZE ADRESU PRODEJNY - Budečská 944/9, Praha 2 - Vinohrady, 120 00!

 

Jak správně připravit výrobek k přepravě?

Při balení výrobku je zapotřebí vzít v úvahu rizika možného poškození spojená s přepravou a tomu musí být přizspůsoben i přepravní obal. Výrobek není možné předávat do přepravy bez papírového obalu (zabalený pouze ve strečové folii). Také výrobek nezasílejte pouze v původním obalu, ten je součástí výrobku a jeho poškození (i jen umístěním přepravních štítků) může být komplikací např. při řešení odstoupení od smlouvy.