Ekologie je pro nás důležitá

Vařte doma z domácích těstovin

Vše co potřebujete vědět

Na této stránce najdete veškeré potřebné informace, které potřebujete pro uskutečnění nákupu na našich stránkách.

 

Dodací lhůty

Jelikož máme veškeré nabízené zboží na naší prodejně a z ní je zboží i expedováno pro e-shop, tak bývají veškeré objednávky běžně vyřízeny tentýž nebo následující den. Expedice z prodejny probíhá denně po 13:00, předáním zásilek přepravci, který by je měl následující pracovní den doručovat našim zákazníkům. Jediná společnost PPL si zboží vyzvedává již v dopoledních hodinách (kolem 11:00).

  • Osobní odběr - zboží bývá na prodejně zpravidla připraveno během několika desítek minut maximálně několika hodin.
  • WE|DO, Česká pošta, DPD, DPD Parcel shop - předáváme přepravci každý pracovní den po 13:00. Veškeré objednávky přijaté do 10:00 se snažíme odeslat ještě tentýž den.
  • PPL - předáváme přepravci každý pracovní den do 11:00. Veškeré objednávky bývají předány den po obdržení objednávky.

 

Základní rady jak postupovat při reklamaci

  1. Opět se seznámit s Reklamačním řádem.
  2. Připravit si číslo faktury.
  3. Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Popište nám vzniklý problém, popřípadě připojte fotografie vady na výrobku. Na základě těchto informací vyhodnotíme situaci a sdělíme Vám způsob řešení, popřípadě s Vámi domluvíme vyzvednutí výrobku nebo pouze vadné části (výrobek musí být řádně připraven a zabalen k přepravě - viz. pokyny níže) na Vámi uvedené adrese nebo Vám zašleme rovnou vadnou část, bez zasílání celého vadného výrobku na naší adresu.
  4. Pro případnou korespondenci VYUŽÍVEJTE VŽDY KORESPONDENČNÍ ADRESU - Domácí potřeby KUDRNÁČ, Bruselská 442/1, Praha 2 - Vinohrady, 120 00!

 

Jak správně připravit výrobek k přepravě?

Při balení výrobku je zapotřebí vzít v úvahu rizika možného poškození spojená s přepravou a tomu musí být přizpůsoben i přepravní obal. Výrobek není možné předávat do přepravy bez papírového obalu (zabalený pouze ve strečové folii). Také výrobek nezasílejte pouze v původním obalu, ten je součástí výrobku a jeho poškození (i jen umístěním přepravních štítků) může být komplikací např. při řešení odstoupení od smlouvy.