Základní rady jak postupovat při reklamaci
- Opět se seznámit s Reklamačním řádem.
- Připravit si číslo faktury nebo objednávky.
- Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Popište nám vzniklý problém, popřípadě připojte fotografie vady na výrobku. Na základě těchto informací vyhodnotíme situaci a sdělíme Vám způsob řešení, popřípadě s Vámi domluvíme vyzvednutí výrobku nebo pouze vadné části (výrobek musí být řádně připraven a zabalen k přepravě - viz. pokyny níže) na vámi uvedené adrese nebo Vám zašleme rovnou vadnou část, bez zasílání celého vadného výrobku na naší adresu.
- Pro případnou korespondenci VYUŽÍVEJTE VŽDY JAKO KORESPONDENČNÍ ADRESU POUZE ADRESU PRODEJNY - Domácí potřeby KUDRNÁČ, Bruselská 442/1, Praha 2 - Vinohrady, 120 00!
Jak správně připravit výrobek k přepravě?
Při balení výrobku je zapotřebí vzít v úvahu rizika možného poškození spojená s přepravou a tomu musí být přizpůsoben i přepravní obal. Výrobek není možné předávat do přepravy bez papírového obalu (zabalený pouze ve strečové folii). Také výrobek nezasílejte pouze v původním obalu, ten je součástí výrobku a jeho poškození (i jen umístěním přepravních štítků) může být komplikací např. při řešení odstoupení od smlouvy.